Зах зээлийн судалгаа, хэрэглэгчийн зан, төлөвт тулгуурлан байгууллагын маркетингийн үйл ажиллагааг оновчтой зохион байгуулах, удирдах цогц чадамжийг эзэмшинэ.
- Энтрепрёнер сэтгэлгээ төлөвших;
- Дижитал болон сошиал медиа маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах, бүтээлч маркетингийн стратеги хэрэгжүүлэх ур чадварыг эзэмших;
- Маркетингийн нэгдмэл харилцааг хөгжүүлэх, дижитал контент бүтээх;
- Мэргэжлийн хичээлүүдийн хүрээнд шинэ бүтээгдэхүүний санаа гаргах, хөгжүүлэх, бүтээх чадварыг эзэмших;
- Сэтгэл судлал, олон улсын харилцаа, график дизайн чиглэлийн хөтөлбөрүүдээс сонгон суралцах, салбар дундын хичээлүүдийг судлах замаар хөрвөх чадварыг эзэмших;
- Олон улсын стандартад нийцсэн сургалтын хэрэглэгдэхүүн, арга зүйгээр дамжуулан цогц чадамжийг эзэмших;